woensdag 9 januari 2008

Dutch Dare # 30 - Stopwoordjes

We hebben een kleine pauze gehad om even bij te komen van de feestdagen maar hier is de eerste dare van 2008, we zijn al bij nummer 30 !

Iedereen heeft er wel een (of meer) een woordje dat je zo vaak zegt op een dag dat het je zelf niet meer opvalt. Een gek woordje of zinnetje dat je overal aankoppelt, een eigen stopwoordje. Dat woordje daar gaat deze dare over ! Hieronder zie je wat voor woordjes ons design team heeft gebruikt voor hun projecten.

Danielle:



Evi:


















Lucie:


















Mandy:


















Natasja:


















Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie stopwoordjes en hoe jullie dit kunnen verwerken in een project, dus speel mee en laat het ons zien en maak kans op een leuke rak van MLS!Post je creatie via deze LINK op 2 peas of op je blog maar vergeet het ons niet te laten weten. Als je hem per mail stuurt naar: dutchdares@memorylanescrapbooking.net, dan plaatsen we hem daar in de gallery van Memory Lane Scrapbooking.

We took a little break to recover from the holidays but here is the first dare of 2008 and we've reached number 30 already wow.

Everyone has one (or more) a little word/sentence that you say so many times in a day that you don't notice anymore. A word or sentence that you add anywhere to a conversation, your own little filler for any occasion. Wel that word/sentence is what this dare is all about. You've seen what our design team did with the dare but of course we are curious to know what your filler is and how you work it in a project, so play along and show us and you can win a nice rak from MLS.

Post your project on 2peas via this LINK or on your blog but be sure to let us know. You can also send your layout or project by email to dutchdares@memorylanescrapbooking.net and we’ll show your creation in the layout gallery!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

superleuke dare waar jullie allemaal weer iets heel moois van hebben weten te maken!

Daffie Online zei

Bwahaha... superleuke dare!
Misschien...als de beebie een keer slaapt overdag... dan kan ik weer eens een lo'tje maken

Mirjam zei

Super lootjes dames!! Ik hou deze dare in gedachten.

Jackie zei

Ik wist gelijk wat ik wilde, heerlijk stop woordjes (al word ik van deze wel eens gek !!)

Op mijn blog staat mijn uitwerking...
http://onzerommel.blogspot.com/2008/01/wattuh.html

Anoniem zei

Super leuk! Ik denk dat ik ook maar eens mee ga doen, krijg je toch altijd weer extra inspiratie.

Maaruh waar op 2 peas kan ik de lay-outs bekijken?

Signe zei

Ik ben ook weer van de partij...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MF4RW4EC.jpg

Anoniem zei

Harstikke leuk zo'n dare! Echt wat voor mij, ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

Op mijn blog staat het resultaat:
http://gwendolyn.web-log.nl/gwendolyn/2008/01/dutch_dare_30.html