woensdag 9 september 2009

Nazomeren.....met DD #58

Zo we zijn er weer.........en wel na een geweldige zomervakantie met goede zomer. Jullie ook? En de scrapmood weer opgeladen of nog net even niet? Zin in mee te doen aan weer een leuke DD, dit keer : wat neem je mee als je met de vakantie gaat?


D@nielle



Mandy



Angelique



Kirs



Zet een link onder de comments waar we jouw creatie geïnspireerd door DD#58 kunnen bekijken! Wil je meedoen met deze Dutch Dare dan is de deadline hiervoor is maandag 28 september, we verloten per keer (bij minimaal 3 deelnemers!) een leuke RAK!

*** Let's see what you can do with Dutch Dare #58, inspired by our DT-girls. The challenge is: what do you take with you on your summer holiday ? Post a link to your blog or online gallery under this post in the comments section, you have until the 28th of September and just maybe it could win you a fun RAK (mimimum of 3 participants, international scrappers also welcome)!

3 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Leuke Dare! En mooie layouts!
Herkenbaar verhaal Mandy al was het bij mijn boys lang niet zo ernstig als bij Max. Ik hoop voor hem dat hij in de toekomst ook steeds meer kan tolereren aan voeding zodat het voor iedereen wat makkelijker en afwisselender wordt.

Eline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eline zei

Prachtige layouts! Ik heb geen idee hoe ik hieraan mee moet doen en wat een RAK is, zouden jullie me dit kunnen vertellen? Ik heb hier een link naar mijn lay-out over wat ik absoluut niet vergeet op vakantie; mijn (versleten) vakantieschoenen! Ik heb deze gemaakt op de camping, in een minialbum, dus ik had niet al mijn papier en spullen mee, vandaar de ietwat simpele uitvoering. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!
Hier komt ie;

http://1.bp.blogspot.com/_ZkYOyK-Mbrg/Sqzpy6Nv0vI/AAAAAAAAAIU/uS33bRr25i0/s1600-h/IMG_5249.JPG

(deze is echt heel erg groot)

En op mijn blog in het bericht van Schrapping in the Summer:

http://sks-eline.blogspot.com/

Groetjes Eline!