woensdag 26 maart 2008

Het verhaal achter de dare

Wat was het weer een leuke dare he ?! Hieronder vind je de verhalen achter de lo's van het designteam en waarmee ze het hebben gemaakt, altijd een interessante post vinden wij en dat geldt zeker voor deze dare !

Evi






Inside story:
Amsterdam is absoluut mijn favo nederlandse stad. Vroeger ging ik er elk jaar in de grote vakantie een dagje heen. Eerst kijken naar de training van Ajax, dan handtekeningen en foto's scoren (vooral die van Jari Litmanen!) en dan shoppen. Afgelopen zomer ben ik met de Havo-meiden (zo noem ik dit vriendinnengroepje omdat we elkaar nog kennen van de Havo...eigenlijk klopt dit niet helemaal want een van ons zat op het VWO *lol*) 2 daagjes naar Amsterdam geweest. Het was erg gezellig! Daar hebben we toen deze foto gemaakt. Aankomende zomer gaan we met z'n vijven naar zwitserland voor het EK-voetbal...dat zal ook wel weer een dolle boel worden!!

Materiaalgebruik:
Making Memories Noteworthy Artisan Blue Edge, Hambly Screen Prints, AC thickers, Tinkering Ink

Kirs






Inside story :
Rotterdam-Hillegersberg , daar woon ik. En het is toch wel mijn favoriete stad. Ze (Hillegersberg) hebben gewoon echt alles te bieden : leuke winkels, mooie parken, meer, oude bezienswaardigheden, diverse clubs. In de dorpstraat slaag ik altijd met winkelen, ze hebben gewoon superwinkels, oa Hema. Vroeger toen ik op speciale Havo (voor slechthorenden red.) zat, was het in Rotterdam en had altijd gezegd dat ik nooit van mijn leven in R'dam wilde wonen, nu zie je maar dat ik toch daar woon en zelfs goed thuis voel. Ook vind ik 's-Hertogenbosch een leuke stad, waar ik regelmatig terug kom. Ik heb daar op kamers gewoond en mijn superuitgaansleven is daar ook begonnen (toen woonde ik vlakbij). Deze steden vind ik ook heel leuk : Alkmaar met mooie winkels en Bronkhorst de kleinste stadje van NL, met 190 inwoners waaronder mijn ouders.



Materialen :
Creative Imaginations - Creative Cafe, oude krant, restjes papier (scienic route, anna griffin, cherry arte), ticket van Jenni Bowlin, letters van Heidi Swapp, Doodlebug en American Crafts, etikketjes, vogel van vilt , knoopje, rub-on van Junkitz.

Lucie


Inside Story :

Ik hou van de Betuwe. Niet dat we er nu zó vaak komen, maar als we er dan zijn… De bloesem is het mooist en dan tegen de blauwe lucht..prachtig! we gaan elk jaar wel een keer de betuweroute rijden, langs de bloesem.
Misschien spreekt het me ook wel aan om de kleuren, blauw en roze…mijn lievelingskleuren…
En in de zomer, kersen en appels kopen bij een kraampje langs de weg, versgeplukt, dat is gewoon genieten!

Materiaalgebruik:

Bazzil cardstock, Bazzill wit scalloped cardstock, 1 bloesemservetje, dymotang, en vilten letters.


Mandy






Inside Story :
Leiden is mijn geboortestad, waar ik tot mijn negende jaar heb gewoond. Als student kwam ik er later weer terecht en woonde er weer een aantal jaren, met heel veel plezier. Ik vond het heerlijk om er uit te gaan en 's middags op mijn favoriete plekje, op het gras rond de oude Burcht, gewoon lekker een boek te lezen. Ook al woon ik nu al acht jaar niet meer in Leiden, het blijft mijn echte thuis. Mijn roots liggen er, mijn familie woont er, veel vrienden wonen er, mijn meest favoriete uitgaansgelegenheden liggen in Leiden. Ik ben en blijf er voor altijd mee verbonden!



Materiaalgebruik:
pp onbekend, Jenny Bowlin diecut journaling spots, BG chipboard letters, epoxy letterstickers, 7 Gypsies sticker, grungeboard sleutels, AC rub-on, rub-on letters: Chatterbox en MM, K&Comp tag.

2 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Leuk die verhalen erachter!!! En meiden, als jullie nieuwsgierig zijn naar die leuke winkels in Alkmaar.... ik treed graag op als gids hoor ;)

Anoniem zei

Leiden is idd een erg leuke en mooie stad. Ook mijn roots liggen daar, maar woon al 25 jaar in Leiderdorp.
Leuke LO!

Gr. Jacqueline