zaterdag 1 maart 2008

MLS Nieuws & Inside Story

We zijn een beetje aan het genieten van de vakantie dus hebben een blogpost overgeslagen en combineren deze in deze lange post van vandaag. Hieronder vindt je wat nieuws over MLS en daaronder de inside story van de afgelopen dutch dare van onze guest Revlie.
Vorige week had Danielle de kans om een workshop te volgen van Tim Holtz, dat was zo leuk en inspirerend. Houd de workshops in Hoofddorp maar in de gaten want daar zul je wel wat techniekjes terug vinden. Daarna waren we bij de knallende kars dagen om alle demo's met de nieuwste producten te bekijken en daar was Tim weer en onze teachers Nicole en Martine waren niet bij zijn stand weg te slaan.
Momenteel zijn we druk met het voorbereiden van de shop want die verhuist in zijn geheel naar de Scrap-a-licious weekend in Utrecht volgend weekend. Ja echt, we nemen alles mee behalve een pinautomaat dus als je een van de deelnemers bent, neem dan genoeg cash mee.
We zullen oa. de volgende nieuwe producten bij ons hebben :
Daisy D's Rub on tapes simple stitch


Daisy D's Rub on tapes zigzag stitch





Making Memories noteworthy brads








Making Memories noteworthy clips








7 Gypsies Calais Clips




En de komende week komen er nog meer leuke producten bij in de shop van K&Co dus houd ons in de gaten !
Heb je ook zo genoten van de afgelopen dutch dare ? Hieronder vind je de verhalen achter de layouts van het dt, altijd leuk om te lezen !

Evi's story:





Ik ben helemaal gek op foto's (maken). Mijn pocket-cameraatje gaat dan ook overal mee naartoe. Je weet maar nooit wat je kunt vastleggen :). Sinds kort heb ik ook een digitale spiegelreflexcamera. Ik ben er helemaal blij mee! Nu kan ik ECHTE foto's maken. Nou ja, eerst nog even op cursus denk ik :).
Materialen: designpapier Love Elsie Zoe

Lucie's story:






Girish speelt graag met playmobil en een tijdje haalde hij vooral de poppetjes eruit, die zette hij dan in een lange rij door de kamer. Daar kon hij uren zoet mee zijn! Nog steeds is playmobil zijn favoriete speelgoed....




Materialen : Bazzill Kraft, Basic Grey, Scenic Route en knoopjes versierd met poscapennen.






Mandy's story:







Mijn zoontje deelt alles met "Haas" en zorgt voor hem. Hij wil dat Haas ook een "gone luier krijgt" (zodat hij er zelf onderuit komt, denkt hij ;) en maakt zijn neusje schoon als Haas samen met hem verkouden is. Wat hij niet weet is dat we er twee hebben, dus die wisselen elkaar af als één van de twee weer eens in de wasmachine moet ;) Ik trof Haas een paar maanden geleden zo aan, Max deelde een fruitje met 'm. Door het maken van de layout realiseerde ik me dat ook wij heel dol zijn op Haas en ook van hem zijn gaan houden, omdat Max zo van hem houdt!




Materialen :

Rouge de Garance Design Papier, Making Memories spiral Notebook. Grunge chipboard letters, lint, Ki memories alphabet soup, verf en Uni Posca pennen.




Revlie's story:







Toen Danielle mij vroeg Guest Designer te zijn voor de Dutch Dares wist ik gelijk waar ik het over wilde doen. Al een tijdje liep ik met een idee in mijn hoofd voor een mini-albumpje. Voordat Ruben nl. geboren was, stond het huis eigenlijk al vol met babydingen (zwitsal, netjes op een plankje, kleertjes, netjes gewassen en gevouwen in de kast, speelgoed netjes opgeruimd in een box, flesjes, klaar voor gebruik in de keukenkastjes, bedje netjes opgemaakt en noem maar op). Elke dag besefte ik me nu eigenlijk dat ik zoveel 'bewijs' heb dan Ruben nu écht bij ons is. Kleertjes rommelig in de kast gehangen (want ik heb wel wat beters te doen :D), halve Zwitsal flesjes op het plankje, een beslapen bedje met rommelig beddengoed, flesjes in gebruik in de koelkast, speelgoed her en der door het huis en in de box. Ik bedacht dat het toch wel erg leuk zou zijn om een mini-album te maken over "proof of Ruben" met foto's van al deze dingen die ik dagelijks tegenkom en / of gebruik. Maar zonder foto van Ruben zelf. Om het in deze sfeer te houden, heb ik ook bij elke journaling 'exhibit A', 'exhibit B' etc. gestempeld.

Materialen :

mini-album 7 gypsies , chipboard figuren Maya Road, papier Sumner and Ashville Scenic Route, background papier white blue grid voor de journaling, kleine alfabet stempels PSX, groene thickers American Crafts, clips 7Gypsies, beetje inkt, wat nietjes, lijm

Geen opmerkingen: