woensdag 23 april 2008

Inside Story Dutch Dare #37

Hebben jullie ook zo genoten van de afgelopen dutch dare ? Hieronder vind je de verhalen achter de dares van ons design team en de materialen die ze hebben gebruikt. Mocht je vragen hebben hierover stel ze gerust !


Evi;
Net als vele andere vrouwen (toch?) hou ik niet zo van badkleding. Ik ga dan ook niet erg graag zwemmen. Maar ik moet toegeven...als ik eenmaal in het water lig dan vind ik het toch wel erguhhh lekker!


Materiaalgebruik:
Heidi Swapp journaling* Thickers * Designpapier MME Bohemia* Glitterpen* Diverse stickers* Stempel van Stampers Anonymous

Kirs;
Water , dat geeft je een ultieme gevoel met verschillende reden. Water geeft my rust. Water voor warme doucheWater om te drinken, om te varen.




Materiaalgebruik:
Cardstock Kraft en wit* Design papier van Imagination Project en wat stukjes papier* stukje chinees kadopapier (die ruiten bloemetjes met rand)* MM verf rood, wit en blauw* inpakplastic met bubbeltjes* tip ex roller* tip ex pen * clearstamps van Autumn Leaves (type snap frame alphabet)* Embossingpoeder Clear, extra thick* versamark ink* letterstamp van Provo Craft (size 18pts)* guirlande stamp, selfmade by me* Color box ink zwart* Uni Posca pen rood en blauw* blauwe pen, voor tekstjes op tip ex* foam sticker uit prive collectie* zilveren plakband (randen)* crop-a-dile om gaatjes te ponsen in zilveren plakband


Lucie;Water, heerlijk! Het is zo rustgevend. Ik geniet er van. Gelukkig wonen we in een plaats met veel water, dus ik kan mijn hart ophalen! Het liefst zouden we ook nog een bootje willen, maar ja, een mens kan niet alles hebben.



Materiaalgebruik:
Making Memories Design Papier* letters van KI memories

Geen opmerkingen: