donderdag 17 juli 2008

Inside Stories Dutch Dare # 43

Wij genieten lekker van de vakantie ondanks het onvoorspelbare weer. Soms genieten we stiekem van de regen want thuisblijven betekent lekker creatief bezig zijn met of zonder de kinderen ....

Voor de thuisblijvers hebben we de inside stories achter de dutch dare van vorige week;
Danielle:
Tijdens mijn jeugd zei mijn moeder altijd, als de nieuwe mode in de winkels kwam te hangen, dat ze exact hetzelfde droeg toen zij jong was. Ik vond het vreselijk als ze dat zei; Oh mam dat is zo anders dit zijn de 80's ! Ik geef het niet graag toe maar ze had gelijk. Ik droeg leggings in de 90's en zei dat ik ze nooit meer zou doen, maar nu is het zo'n 18 jaar later, het is 2008 en ik kocht (en draag) weer leggings.
Ja mam, je had gelijk, het komt allemaal weer terug in de mode...


Materiaalgebruik:
Design papier van Luxe Designs, Tinkering Ink, Bazill Kraft & Bling Cardstock, Chipboard van Making Memories & Cherry Arte, Alfabets van American Crafts, Taartenonderleggers & Vilten Lint van Xenos.


Evi:
Speciaal voor Rockin'Park had ik een nieuw truitje gekocht. Je wilt er met zo'n festival natuurlijk wel gaaf uitzien! Helaas begonnen we de dag met regen en dus kochten we snel een poncho. Wat een lelijk ding hè?! En erger nog...niets meer te zien van mijn nieuw truitje :(. Gelukkig brak de zon na een paar uurtjes door en kon ik alsnog met mijn nieuw truitje pronken *lol*!

Materiaalgebruik:
thickers, signo-pen white, verftape, slickwriter fine, kant, speltjes, dabber snow cab, designpapier daisyds en me&my big ideas, stempel stamper anonymous, kledinglabels, verf making memories.

Kirs:
Mode zegt voor mij heel veel. Het geeft vaak een uiting van een persoon hoe hij of zij is en daarnaar kijk ik graag. Ook naar de schoenen. Of ik echt de mode volg, nee niet zo. Soms wel maar ik koop als ik iets moois zie, soms geven de mensen inspiraties waarvan ik denk oh dat lijkt me ook leuk dan ga ik wel even zoeken. Helaas heb ik niet zo'n fijn maatje. Soms probeer ik het ook na te maken in mijn eigen maat of ga een t-shirt pimpen. Dat is wat ik de laatste tijd doe. Verder ben ik gek op grijs-melee en ook de sweats, vooral op de boot. En een spijkerbroek is absoluut onmisbaar, lekker casual en goed te combineren.

Materialen : Cardstock - verschillende stukjes papiertjes oa Elsie, Luxe Designs en Sassafrass - stofjes - prijzenkaartje van MLS - vilt (hart) - stempel (Elsie) - Basic Grey chipboard letters (die cuts) - kleine journalinglabeltjes van 7Gypsies.
Marianne:

This photo of me was taken by my cousine Martine during her last visit from Norway. She wanted to take a good and fun pic of me (normally I'm the one behind the camera..). She climed up on the garden table, to get a good angle and had me jumping and dancing around. I couldn't stop laughing, feeling really silly. Let's just say I'm not going to apply for a model job any day soon - or ever....ha, ha. The best story about this LO though, is that a friend of my husband, who had taken a look at my blog, told him how impressed he was that I'd been on the front cover of a magazine - ha, ha!!! I take that as a HUGE compliment - on my design skills - not my modelling skills.

1 opmerking:

Daffie Online zei

aaarhghg..bijna vergeten... ik moet nog snel even wat proberen te maken met dit onderwerp. Super!